Natten

Igår kväll var det jobbigt att somna. Jag gick och la mig i sängen vid halv tolv, men valde att plugga lite... Jag pluggade för länge. Kom på massa nya saker att plugga på när jag väl kände mig klar med en sak.
Matte, kemi och engelska var det jag pluggade mest på.

Vid två tiden släckte jag lampan för att sova. Det gick snabbt att somna... Jag sov som en stock fram till klockan 03.17 då jag vaknade av att Gizmo la sig på mig. Jag putte iväg henne för att sova vidare. Tyvärr var Gizmo ensvis och ville inte alls sova ensam. Jag höll på att putta iväg henne fram till klockan 4.57, sedan gav jag upp. Jag var trött som ett as och lät henne hålla på. Tillslut lyckades både jag och Gizmo somna.

6.45 gick jag upp imorse. Det var segt, jag var trött och huvudet gjorde väldigt ont. Att sova vidare hade inte varit helt fel...
Just nu sitter jag i skolan och programmerar. Det är ganska roligt. Vi har precis börjat med uttransport. Lite nya saker att lära sig helt enkelt.

Ikväll är det träning. Jag ska dit och försöka träna, sträckte baksida lår igår när jag tränade i min ensamhet. Det är en lättare sträckning, men det gör ont ändå =(

En timme av lektionen har gått, det är alltså dags för rast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0