Nattuggla

Här hemma händer det inte så mycket. Jag är ensam om att vara vaken. Resten av familjen är smarta som sover.

Jag kan däremot inte göra det. Helgen är de dagarna som jag verkligen passar på att ta det lugnt. Tyvärr brukar detta oftast leda till att jag sitter uppe framför datorn halva nätterna, vilket betyder att jag går och lägger mig sent.  Sedan blir självklart hela dagen förändrad. Jag brukar inte gå upp före tolv på förmiddagen. Lite jobbigt blir det allt när veckan börjar om och det är dags att gå till skolan. Måndagar brukar fungera bra eftersom jag börjar 13.10. Jag kan alltså sitta uppe länge på söndagen också. Tisdagar däremot är inte roliga, det är faktiskt den värsta dagen på hela veckan. Jag är alltid ap trött.


Jag har precis tittat igenom veckans schema och det ser ut att bli en ganska lugn vecka. Inga prov eller inlämningar som det ser ut just nu. Kanske jag kommer kunna ha lite fritid =)


Mamma och pappa trodde aldrig att jag skulle få bort allt smink, men det fick jag. Inga problem alls =P.


Klockan är nu lite efter fyra och jag tänkte lämna datorn för att gå och sova. Lite sömn hade kanske inte skadad, även om jag inte är trött...


Go natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0