Ont i huvudet som vanligt

Värsta huvudvärken i mitt liv pågår just nu. Ärligt talat, det gör så förbannat ont att jag egentligen inte kan göra någonting. Att sitta framför datorn är nog värst av allt. Tur att jag inte behöver skriva något arbete idag... Under kvällen har jag försökt plugga kemi, det har inte varit lätt för huvudet vill inte samarbeta med mig. Jag börjar bli orolig. Hur ska jag fortsätta klara av skolan med ett huvud som håller på såhär? Allt jag önskar är att värken försvinner. Det börjar bli väldigt jobbigt just nu!


Jag är orolig att smärtan tar över min kropp, att den kommer bryta ner mig och att jag tillslut ger upp. Detta är självklart inte någon som jag vill, varje dag kämpar jag för att orka med dagen. Energin kan väl inte räcka hur länge som helst, eller? Jag vill bara att allt ska bli bra. Det är jobbigt för kroppen att ha ont!


As ont i huvudet har jag faktiskt inte haft hela dagen, utan det är bara de senaste 4 timmarna som varit väldigt jobbiga.
 

Jag har inte hunnit göra så mycket idag... Lämnade sängen vid halv fyra i eftermiddags. Inatt fick jag sova nästintill ostört. Tv:n stängde jag av vid halv sju imorse, skulle kunna gissa på att jag somnade ganska snabbt efter det. Vaknade sedan av ett sms vid kvart över tolv, men det var ju bara att svara och somna om.  Vid två la jag upp lite kort på facebook, men jag var för trött för att lämna sängen. Istället valde jag att sova lite till.


När klockan passerat halv fyra kände jag att det var dags att gå upp för att hinna till Idrottsskolan. En timme senare konstaterade jag att det var helt onödigt att jag lämnade sängen. Det var ingen som kom till innebandyn idag, jag skulle alltså kunnat sova lite till. Jag blir irriterad när sådant här händer.

Hade jag vetat om att det inte skulle kommit några så skulle jag kunnat göra annat tex pluggat eller kanske sovit lite till. Ja, jag är faktiskt i behöv av sömn.

Nu blev det som det blev. Jag och brorsan fick åka hem igen.


Nu sitter jag här, klockan är snart elva och jag har inga planer på att sova ännu. Just nu går det bara inte. Mycket har hänt sedan jag började skriva på detta inlägg. Många tankar och känslor som kommit fram. Frågan är om jag kommer kunna sova alls inatt. Det är väldigt tveksamt just nu.


Carro, jag finns alltid här för dig! <3

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0