Skolböcker, internet och lite annat...

Jag är glad för det trådlösa nätverket fungerar. Idag accpeterade min datorn en ny profil. Underbart är det!

Jag var hemma en sväng efter skolan för att packa ihop lite saker. Alla skolsaker som behövs nästa vecka fick jag med mig. Trodde faktiskt inte att det var så mycket, men gud vad fel jag hade...



Det här är alla böcker och kollegieblock som behövs under nästa vecka. Väskan blev väldigt tung... Jag är glad att jag slapp ta med alla böcker... Det ligger ungefär en tredjedel kvar hemma i mitt rum.

Just nu sitter jag i soffan och tittar på hockey. Frölunda ligger under =/

Idag kommer det inte hända så väldigt mycket mer. Jag ska ta det lugnt fram till  klockan 00.10 då jag ska iväg och hämta brorsan.
Jaaha, där tog min fantasi slut. Jag ska titta lite mer seriöst på hockeyn nu...

HEJA FRÖLUNDA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0