Släpp fram våren

Jaha, då var den här torsdagen snart över...
Jag har inte gjort så mycket idag. Först var det skolan klockan 8.00-11.20. Sedan bar det av hemåt.
När jag kom hem somnade jag. Fem timmar senare ringde väckarklockan, det var bara att lämna sängen, byta om till träningskläder och åka till träningen.
Jag tog det väldigt lugnt på träningen, foten kändes inte helt okej. Jag ville inte att den skulle bli värre, att hoppa matchen på lördag går ju inte!

Att titta ut genom fönstret i rummet och se att det är massa snö ute gör mig inte så glad. Jag vill ha vår och sommar nu. Tänk själv hur gött det är att kunna ha tunnare kläder på sig utan att frysa.
Nää, jag tycker allt att snön kan försvinna typ NU och släppa fram våren.





Jag tänkte faktiskt slå på stort och lämna datorn nu. Är trött (trots min tupplur på fem timmar) och har ont i huvudet. Jag behöver alltså sova lite till.
Imorgon är det fredag och skoldagen kommer förmodligen bli helt okej. Elektronik och Produktutveckling är det som gäller.

Hoppas du får en bra fredag.
Kram och go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0