Teori

Jag tar nu chansen att slänga in ett kort och snabbt inlägg här.

Eehmm, okej varför planerar jag att skriva ett inlägg när jag inte har något att skriva =S Okej, dagen idag. Ser väl ut som en vanlig tisdag dvs skolan 8.00-15.30.

Jag fick inatt skrivit klart mitt tal, så underbart. Om några få timmar ska jag hålla det. Nu gäller det bara att läsa igenom det några gånger innan.

Just nu är jag i skolan. Idrottsteorilektion. Mycket snack om kostlära och första hjälpen.

Om två veckor har jag prov i detta.

Tro det eller ej, men jag ska faktiskt lyssna lite på vad läraren säger.

Ha en bra dag =)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

va fin blogg du har:)

2009-03-17 @ 09:56:12
URL: http://tjobecks.blogg.se/
Postat av: Emma Damm

fin blogg! Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-)

2009-03-17 @ 10:00:53
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0