Trött

Gäsp...
Jag är as trött och klockan är bara halv ett, hur ska jag orka med resten av dagen? =S

Var på sjukhuset tidigare imorse... Läkaren kunde inte se något, så det får bli en skallröntgen. Han misstänkte att det var något som blockerade vägen till bihålorna. Sådär lagom roligt...
För mig spelar det absolut ingen roll vad det är som gör att jag har ont, bara det blir bra så blir jag glad!

Just nu sitter jag i en soffa i skolan. Har varit och käkat lite, mindre god mat idag =/
Jag är väldigt trött och skulle göra vad som helst för att putta iväg mina klasskamrater så soffan blev fri. Vill bara lägga mig och sova...

Om ungefär 30 minuter börjar tyskalektionen. Jag hoppas att tiden går fort. Orkar inte sita och mögla i drygt tre timmar... Efter skolan ska jag i alla fall till Alafors för att hämta mina saker, sedan blir det flytt hem till Hålta.

Nu orkar jag inte vara vaken längre, måste ta en liten tupplur innan lektionen börjar.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0