Jobbig dag och massa snö =(

Ååh, idag är det riktigt tung. Jag är allt förutom pigg. Huvudet gör as ont. Det blir bara värre och värre. Hur fan ska jag klara av denna dag?
Imorse gjorde det så ont att jag inte ville lämna sängen... Det ledde till att jag fick åka till skolan osminkad. Mycket skönt faktiskt.

Det var as halt på vägen. Hela vägen hem till mamma och pappa (typ 5 kilometer) körde jag på en oskottad väg. Det var riktigt vidrigt!
På väg till bussen hörde jag på radion att det hade hänt en trafikolycka på motorvägen. Snabbt som f*n tog jag upp mobilen för att ringa Ellinor. Vi kom fram till att det var bäst att ta tåget istället.

Sagt och gjort. Pappa lämnade av mig vid tåget i Kode... Trodde att allt skulle flyta på efter det, men nejdå. Självklart var tåget försenat, vilket gjorde att vi flera gånger fick stanna för att invänta mötande tåg. Seeegt!

8.04 gick jag in i skolan... 4 minuter sen, men det gjorde inte så mycket de flesta var nämligen sena...
Jag har sedan dess inte gjort så mycket mer än bytt min dator... Det finns ingenting att göra på lektionen. Seegt! Ibland suger det att jobba snabbt...

Ikväll blir det utgång med Alexandra =)



Så här såg det ut jag jag drog hemifrån... Jag hoppas att all snö är borta när jag kommer hem!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0