Måndag...

Ännu en dag har nu passerat. Jag är väldigt förvånad att jag fortfarande är vaken och dessutom har lite energi kvar. I förra inlägget kunde du läsa att jag pluggade fram till fem imorse. När jag väl gick och la mig, ungefär 10 sekunder efter att inlägget publicerades så somnade jag direkt. Jag hann inte vrida och vända på mig utan ögonen slöts direkt. Mycket härligt.
Att väckarklockan ringde 45 minuter senare var mindre gött... Jag gick ändå upp direkt, satte på mig kläder, borstade tänderna och gav Morris mat... Sedan gick jag och la mig igen. 8 minuters sömn till fick jag, alltid något =)
På bussen på väg till skolan var det omöjligt att sova. Det var några fjortistjejer som tjötade as högt. Man kunde nästa tro att de pratade med någon som satt längst fram... Suck!

Skolan då...
Första lektionen var prov. Det gick nog ganska bra... Jag kände mig inte vrålpigg men inte heller helt död...
Efter provet startade jag upp datorn och skrev på en av laborationsrapporterna. Nu är en nästan klar, det behövs kanske en timma till på den...
Sista lektionen var matte... Jag och Carro räknade på som bara den, vips så hade vi gjort även det som skulle göras på nästa lektion (dvs imorgon). Snacka om gött! Sjukt gött dessutom.  Nu gör det helt enkelt inget om jag skriver lite på rapporten imorgon istället för att plugga matte =)

Efter skolan var det den där vanliga stressen, måndagsstressen.... Skynda hem, byta om och åka på träning. Det är faktiskt det jag hinner. Jag kommer hem 20 minuter innan det är dags att åka igen... Väldigt jobbigt!
Träningen gick väl halvbra för mig. Foten gjorde väldigt ont! =S Tur att det bara är en träning kvar. Jag ska allt bita ihop och vara med på sista träningen. På torsdag kväll, efter 21.00, får den vara hur dålig som helst. Då bryr jag mig inte länge.

Just nu ligger jag på sängen och funderar på vad jag ska plugga på idag. Kanske lite konstruktion, har en del att ta igen efter sjukhusbesöket för några veckor sedan... Suck suck!

Till mamma: Jag lovar att inte plugga lika länge inatt, det kommer bara bli några timmar. Du kan vara lugn. Jag sköter mig =)

Paus....

Tog en liten paus för att slänga in lite tvätt i tvättmaskinen... Hade tänkt tvätta mina träningskläder, men Morris var inte så förtjust i min tanke...
När jag kom till badrummet så låg nämligen katten på mina svettiga träningskläder. Usch =S



Vad som är så gött med att ligga på svettiga kläder förstår jag inte riktigt... jag är kanske dum som inte fattar? =O

Jaja, nu ska jag plugga lite... Klockan tolv stängs locket på datorn, efter det ska jag inte plugga något mer!

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0