Tisdag 17 mars

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!
Allt jag skrev försvann... Jag gör ett nytt försök!

Blir du förvånad att jag fortfarande sitter uppe framför min dator? Haha, trodde väl inte det ;)
Klockan är tolv och det betyder att jag borde börja fundera på att lämna datorn...
Idag har jag inte gjort så mycket... Först var det skolan 8.00-14.30 (fick sluta en timme tidigare). Det var både genomgång av matteprovet, idrottsteori och argumenterande tal som gällde. Det sistnämnda gick väldigt bra för mig, trots att jag skrev klart talet för sent i natt. Offrade mycket tid av min lunch till att plugga på talet.
När jag väl stod framme vid tavlan så kändes det väldigt bra. Jag pratade på utan att titta på pappret. När talet var avklarat kände jag mig nöjd. Det gick väldigt bra! =)

Jag bloggade tidigare idag om idrottsteorin, men jag kan berätta lite mer om den. Det som gicks igenom var väldigt basic saker. Det är trots allt bara Idrott och Hälsa A vi läser. Mycket snack om träning- och kostlära samt mycket om första hjälpen. Alltså sånt man redan kunde innan...

När jag kom hem från skolan hamnade jag framför datorn. Jag är faktiskt ärlig om jag säger att jag suttit framför datorn nästan hela kvällen. Det har blivit mycket chattande och surfande.
Datorn har fått väldigt mycket tid idag...

Imorgon är det onsdag, en dag som jag inte ser fram emot så mycket. Onsdagar för mig betyder 3 timmar och 20 minuter tyska med Franziska. Det är inte att leka med...

Efter skolan drar jag direkt till Ale gymnasium för att spela sista seriematchen för denna säsong. Surte står för motståndet

Nu när detta inlägg är avklarat ska jag sätta igång med pluggandet. Elektronik är det som gäller...

Jag ska inte skriva mer här idag.
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0