10/3

Dagen är snart över och jag kan inte mer än le när jag tänker tillbaka på vad som hänt.

Imorse vaknade jag och kände mig väldigt trött, men det försvann ganska fort. När jag lämnade "mitt" rum fick jag se en fin sak...


Sigge och Gizmo lekte som små barn i Emmas rum. Väldigt söta =)

Skolan var väldigt lugn. Det var jobb framför datorn hela dagen. En fabrik skulle byggas och programmeras, flaskhalsar skulle tas bort osv. Det som stod på spel var lite godis.

Jag och Carro började bygga vår fabrik. Den blev väldigt bra. Tiden gock fort och helt plötsligt var det dags för lunch. Vi stack iväg snabbt och slängde i oss maten. På väg tillbaka till datasalen raggade vi tag i Adam. Tillsammans gick vi och ändrade om hela fabriken. Okej, Adam ändrade om... Adam visste hur man skulle göra eftersom han gjorde detta förra veckan...

När lektionen väl började igen så var jag och Carro klara. Vi hade fått ut maxvärdet. Våra klasskamrater fattade inte hur vi kunde vara så snabba och lösa allt så bra.
Inte sa vi att Adam hjälpt oss.
Allt slutade med att jag och Carro vann ganska stort. Lite fusk får man allt ta till ibland ;)

Vinsten blev två godispåsar...
Jag och Carro tog varsin =)


När jag kom hem påbörjades pluggandet. För en liten stund sedan blev det kaos i mitt huvud. Att försöka plugga mer skulle göra det värre. Jag valde alltså att lägga kemiboken åt sidan. Tro nu inte att jag gick och slappade framför tv:n... nej nej, jag satte igång att städa, tvätta, diska och packa.
Imorgon lämnar jag detta hus för att åka hem till min familj. Jag kommer dock bara bo hemma en vecka innan det är dags att åka iväg igen...

Imorgon är det dessutom Mölndalssjukhus som gäller. Gött gött, jag lever nästan på sjukhuset...

Snart ska jag ta mig en dusch, sedan blir det go natt för min del.

Ha det bra =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0