Orka...

Den sista energin ska nu pumpas ut från min kropp. Det är fredag och någon enerig till denna skoldag finns egentligen inte. Jag är väldigt trött och mitt huvud gör extremt ont idag. Jag förstår inte riktigt varför jag är trött, det blev ju trots allt sammanlagt 12,5 timmar sömn...

Just nu sitter jag i skolan, lektionen började för en liten stund men än så länge har vi inte gjort något. Läraren väntar på att kopiatorn ska bli klar.
Elektronik är inte det roligaste ämnet, men att dega bort denna lektionen fungerar inte nästa vecka är det nämligen prov =/
Jag, Adam och Carro ska ganska snart gå till studietorget för att plugga. Att sitta här i klassrummet orkar vi inte. Stolarna är väldigt obekväma och luften är inte så bra.
Det går helt enkelt inte att jobba här inne...

I eftermiddag är det CAD som vanligt. Förmodligen kommer vi få reda på hur det gick på provet =P

Nu ska jag plugga lite.
Ha en bra fredag =)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0