20 mars

Det är fredag och jag har precis tagit den traditionella fredagstuppluren, inte frivilligt men är man trött så är man. Min tupplur blev bara 2 timmar lång. Jag märkte inte att folk både hade sms:at och chattat med mig, då är jag trött. Haha

Efter skolan åkte jag, Carro och Adam in till Nordstan. Carro skulle lämna tillbaka en sak... Tyvärr fick vi inte vara kvar där så långe, polisen körde nämligen ut oss. Anledningen till det var för att det planerade slagsmålet om "emo-trappan" skulle stoppas.
Eeehm, varför då köra ut oss? Såg jag och Carro ut att vara fjortisar? Många konstiga frågor har dykt upp i huvudet nu i efterhand... Vi var ju inte där för att slåss utan för att shoppa!
Jag åkte istället hem till mamma och pappa och tjötade en stund. Tyvärr blev inte heller detta så längvarigt. Jag kände mig helt död och ville bara gå och sova. Det blev helt enkelt till att åka hem till Morris för att lägga mig i soffan en liten stund...
Den lilla stunden pågår fortfarande, haha. 

Jag är fortfarande väldigt trött så när detta inlägg är publicerat tar jag med datorn ner till sovrummet för att sova. Imorgon blir det en lååååång sovmorgon.



Väntar på bussen vid TK-porten påväg från skolan...




Och tillsist, en helt normal kväll i mitt liv. Soffan, jag och datorn, allt jag behöver för att överleva ;)

Nu ska jag tvätta bort sminket, ta en dusch sedan är jag klar för att sova.
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0