Div 1 nästa

Go kväll mina bloggläsare. Eller är det kanske go natt eller till och med go morron? Ääh sak samma...

Jag vet inte hur jag ska lyckas förklara allt som hänt idag. Det känns bara så overkligt...

Imorse fick jag som vanligt ställa väckarklockan för att hinna i tid till matchen.. Segt att inte ha sovmorgon.
Matchen då... Sista a-lagsmatchen för denna säsongen. Jag spelade sista perioden och lyckades göra mål. Inhoppet var verkligen katastrof. Det kändes inte alls bra att avsluta säsongen med en katastrof-match. Vi vann i alla fall med 7-1, vilket gjorde att vi nu blev klara för div.1 nästa säsong =) UNDERBART!

För att fira detta hade vi lagfest hos Ytte. Det blev pizza, melodifestivalen och alkohol.

Här kommer några bilder...(Klicka för att få större kort)...
     

Jag kom hem för en liten stund sedan. Har hunnit prata lite i telefon (någon som är förvånad ;) haha ) Det är inte så många inne varken på msn eller facebook, så det känns faktiskt lite ensamt Folk är värsta osociala! =( Fast å andra sidan, det är väl inte så många som sitter vid datorn klockan halv tre på natten.

Jag kommer inte gå och lägga mig på ett tag... Sova kan jag göra någon annan gång.

Jag funderar lite på vad jag ska hitta på bara, liksom det händer inte så mycket här. Suck!
Kanske jag ska avsluta detta inlägg innan jag börjar skriva ännu mer ointressanta saker...



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0