Datorn strejkar!

God kväll.

Efter mycket om och men fick jag igång internet...
För nästan två timmar sedan lämnade jag min familj för att åka iväg till Ödsmålsmosse och katten Morris. Jag ska passa denna katt i två veckor för dig som inte vet.

Jag hade väldiga problem med att få tillgång till det trådlösa nätverket. Min dator ville inte alls att jag la till en ny profil. Den fick ett spel och tog bort alla sparade profiler. Undra om jag kommer kunna ansluta imorgon i skolan. Det är nog tveksamt. Tur att jag är i Torslanda där datagubbarna befinner sig.
Jag fick tillslut lite smått panik, att leva utan bredband går ju inte. Efter att ha försökt fixa detta, utan framgångar, i drygt en timme gav jag upp. Jag satte mig i bilen och åkte hem och hämtade en nätverkskabel.
Nu sitter jag här i soffan och har tillgång till nätverket genom att köra med sladd. Inte några problem alls.
Jag hoppas att jag får fixat min dator imorgon så jag får tillgång till det trådlösa. Att sitta här i soffan hela tiden känns inte så lockande.

Imorgon, eeh idag, ska jag till skolan som vanligt dvs 8.00-16.30.
Klockan 8.00 börjar mitt elektronikprov. När detta inlägg är färdigskrivet ska jag sätta mig och plugga lite. Jag vet mycket väl att klockan är mycket, men jag har inget val.
Jag har faktiskt pluggat en del redan, men det behövs mer...


Huvudet har idag varit värre än värst. Det har gjort så jävla ont! I skolan var det så dåligt att läraren skickade mig till uppehållsrummet för jag skulle vila lite. Det synstes verkligen på mig att jag hade ont. Trots att jag vilade en stund så ville inte huvudvärken ge med sig.
Jag valde att sjukanmäla mig från tyskan. Att sitta på en lektion till pallade jag inte...
Att vila och ta det lugnt fanns det inga planer på. Jag blev tvungen att plugga elektronik. SEEEGT!

För några timmar sedan var det match. Jag mådde as dåligt. Huvudet gjorde fortfarande sjukt ont och dessutom kändes inte foten helt okej. Jag valde ändå att försöka bita ihop, det gick väl sådär... Matchen förlorade... Nu är även den serien slut. Jag tycker faktiskt att det är ganska härligt att innebandyn börjar ta slut. Förmodligen kommer jag få lite mer ledig tid och lite mer tid att lägga på skolan.

Jag ska som sagt sätta igång med elektronikpluggandet när detta inlägg är klart. När jag pluggat klart är det dags att sova. Jag hoppas att jag sover innan tre i natt. Just nu ser det mörkt ut, men jag ska göra allt för att lyckas!

Jaaah, det här var väl allt från mig idag. Jag är tillbaka imorgon, förmodligen lite piggare och med en kropp som gör mindre ont.
Hoppas din dag har varit bra =)

/ Malin

Kommentarer
Postat av: Patrik igen

Somnade kl 19 och missade din match! men jag va pigg idag iaf=)

2009-03-19 @ 17:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0