Bio

Här rinner tiden iväg...

Jag har haft en underbar dag, förutom att mamam ringde och väckte mig klockan halv elva. Någon sovmorgon blev det alltså inte... Det hon ville var att fråga om jag ville med till stan med henne, Anna och Emma. Jag hade ändå inget planerat så jag valde att åka med.
Det fick bli en stressig morgon.

Jag kom hem igen någon gång typ vid fem...
I drygt två timmar satt jag i soffan och tittade på film. Jag mådde inte riktigt bra. Massa saker som hänt...
När jag kände mig helt tom började Carro chatta med mig. Hon frågade om jag ville följa med på bio. Vi bestämde oss för att dra in till Göteborg och titta på en rolig film. Vi behövde skratta.

Sagt och gjort. Halv åtta möttes vi på Centralen. Det är alltid lika roligt att träffa Carro, man blir glad av att se henne.

Tvärr var det ganska många som skulle på bio idag. Det fanns inte så mycket att välja på. Vi fick ta i biljetter till En shopaholics bekännelser. Det var kanske inte den bästa filmen jag tittat på, men sak samma.
Jag och Carro hade i alla fall riktigt roligt. Mycket skratt och glädje.


Här har vi Carro innan bion...


Tack för en mycket trevlig och rolig kväll =)


När jag väl kom hem hade klockan hunnit bli kvart i ett. Jag satte mig, som vanligt, i soffan för att titta lite på tv/surfa på internet. Drygt en timme senare när jag tänkte påbörja detta inlägg upptäckte jag att min kamerasladd var borta. Jag visste mycket väl att jag lagt den på något smart ställe... Frågan var ju bara vart det där smarta stället var... Jag gick runt i hela huset och letade utan framgång... Den var borta. Efter en halv timmes aktivt letande var jag påväg att ge upp... Till min förvåning så hittade jag den då. Den smarta stället var tydligen vid routern ;S Jaja, ibland gör man konstiga saker..

Precis när jag skulle föra över korten till datorn ringde min mobil. Det var brorsan som frågade om jag kunde hämta honom. Visst visst, klockan var ju bara halv tre och jag hade inget annat för mig.
För en liten stund sedan kom jag hem igen. Jag ska ganska snart sätta igång en film. Trött är jag nämligen inte. Jag börjar snarare bli pigg. KNEPIGT!

Imorgon, fast det bli ju faktiskt idag, ska jag ta en lååång sovmorgon. Mobilerna ska nog stängas av, eller i alla fall sättas på ljudlös utan vibration. Jag behöver sova ut.
Annars så kommer det nog inte hända så mycket. Jag ska kanske titta på några innebandymatcher med resten av familjen.

Dags för mig att avsluta här och leta fram en bra film att titta på.

Godnatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0