19 mars

Hej på dig.

Jag sitter just nu i klassrummet i skolan. Solen skiner på min rygg, det är nästan så jag vill lämna datorn en stund, sätta mig på Lindholmspiren, dingla med benen och bara lapa sol .
Visst låter det härligt? Tyvärr kommer det här nog inte hända mig. Jag "måste" fixa lite med min dator...

Som jag skrev igår/natt gick det inte så bra med nätverksanslutningen. Alla profiler försvann, vilket gjorde att jag inte kunde koppla upp mig när jag kom till skolan. Snacka om att mitt liv höll på att gå under.
Jag gick till datagubben. Det skulle ta honom 2 timmar att fixa det... Jag kände inte för att vänta så länge så jag tog tillbaka min dator, la över alla kort och dokument på mitt USB-minne och sedan blåstes datorn om.

Detta val kändes bra. Att blåsa om datorn tog 37 minuter, alltså ganska mycket mindre tid än om datagubben skulle pilla med den...  Dessutom går datorn lite snabbare nu när den är tom... Eller ja, innan jag började ladda ner och installera massa program... haha

Om en lite stund ska jag förflytta mig till huset bredvid för att ha kemilektion.

Efter skolan ska jag hem till mitt rum och packa lite. Det blev lite sent igår så jag tog bara med skolsakerna som behövdes för att klara av denna dag.
Annars kommer det nog inte hända så mycket mer. Jag har inget att plugga på så det får bli en lugnkväll.


Tro det eller ej, men jag är faktiskt inte ensam om att sova på lunchen. Här har vi Carro som precis däckat...



Ska snart se till att få liv i henne så vi hinner till lektionen.

Dags att göra någon nytta.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0