Mobil =/

Ich bin nicht zu Hause...

Jag har är alltså i Alafors för att tillbringa min sista natt här. Imorgon flyttar jag hem igen.
Mitt besök hemma blev inte så långvarigt, Daniel ringde nämligen. Min mobil är konstig så mikrofonen fungerar inte riktigt, så headset måste användas. Självklart glömde jag det i Alafors.. Så det var ju bara att åka hemifrån...

Inte nog med att min "comviq-mobil" krånglar... min vanliga har nu fått flipp och tappar mottagningen hela tiden. Det är nog dags att köpa en ny snart =/


Jag har precis skickat över alla kort från mobilerna till datorn. Shit vad mycket kort det fanns. Många väldigt onödiga faktiskt...

      
Jag och Emma sover 
       
Min fd hamster, Åke
       
Dropp inför operationen
 
Jag väntar på bussen

Jaaao, tiden rinner iväg. Jag väntar på att Daniel ska logga in på msn för att hålla mig sällskap en stund. Fram tills dess ska jag plugga lite matte. Prov imorgon...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0