Måndag 16 mars

Jaha, ännu en dag har passerat i mitt liv.
Blir du förvånad  om jag skriver att jag just nu sitter och prata med Daniel? Nähä, tänkte väl det. Vi pratat ganska ofta med varandra så ingen blir förvånad länge. Haha

Idag har det inte hänt så mycket...

Imorse hade jag kemiprov och det kändes ganska bra när jag skrev det. För en liten stund sedan var jag inne och tittade på resultatet... Det inte bara kändes som det gick bra utan det gick faktiskt bra. Jag är väldigt glad =)

När kemiprovet var avklarat satt jag mest framför datorn och surfade och chattade lite. Egentligen hade jag planerat att skriva på mitt argumenterande tal, men orken fanns inte. Inatt blev det ingen sömn så jag var sådär lagom seg i skolan...

Sista lektionen för dagen var matte. Det var en väldigt bra lektion där jag fick gjort mer än vad som var på planeringen. Det gick så bra så jag kände inte för att dra hem när uppgifterna var gjorda. Istället stannade jag kvar och påbörjade nästa veckas uppgifter. Klockan tre ,en halv timme  för tidigt, lämnade jag skolan för att åka hem. Tyävrr så passade bussarna inte så bra... Det fick helt enkelt bli en sväng i Nordstan. Det var ruggigt nära att jag lämnade stället några hundra kronor fattigare. Jag hittade nämligen väldigt mycket fint som jag ville köpa... När jag funderade lite så fick jag lite ångest, i fredags brände jag liksom några hundra och att bränna lite till idag kändes då inte så roligt. Jag lämnade Nordstan utan några inköp. Det var jobbigt, men jag vet ju att det bara är att gå tillbaka om jag ångrar mig ;) Hehe

Under kvällen har jag hunnit med väldigt mycket. Först var det innebandymöte och sedan en sväng till Greta. När jag väl kom hem igen vid tio-tiden var jag as trött. Att somna då hade inte varit några problem alls, tyvärr hade jag lite att plugga på, så att sova gick inte...
Imorgon ska jag hålla tal, så jag fick lite smått panik när jag kom fram till att jag faktiskt inte hade skrivt talet. Mycket smart Malin. NOT!
Jag tog hjälp av min bror, så nu är det fixat. Allt tog lite kortare tid än om jag skrivit det själv. Det känns skönt att ha det avklarat.
Och ja, jag har faktiskt backup på det. Jag har det sparat på datorn och usb-minnet dessutom har jag även mailat det till mig själv. Sedan min dator kraschade har jag varit väldigt noga med att kopiera alla arbeten och lägga dem lite överallt. Här ska inte några arbeten skrivas om...

Som sagt, imorgon är det tisdag och jag ska hålla tal . Förutom det är det matte och idrott på schemat. Mattelektionen kommer gå till att gå igenom provet och idrotten är bara massa teori.
Morgondagen kommer förmodligen bli seg. Ännu segare kommer den bli om jag inte går och lägger mig ganska snart. Jag funderar faktiskt att slå på stort och gå och lägga mig nu.

Så får det bli!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0