Saker och ting blir inte alltid som man tänkt sig...

Matchen idag gick inte så bra. Jag väljer att inte kommentera något...
17 minuter in i första perioden lyckades jag trampa fel med min redan kassa fot. Det gjorde ont, så jag fick snällt titta på matchen från läktaren =/

Jag trodde den var bättre än den var... Vad jag vet så ska en fot inte vara blå och svullen, men jag kanske har helt fel. Det skiljer sig en del mellan mina fötter.
Men sak samma, jag överlever allt. Lite smärta har jag aldrig dött av tidigare.
Att köra bil med den var dock inte så roligt. Det gjorde väldigt ont. Tyvärr så är det högerfoten, dvs gas och bromsfoten, så den används hela tiden...

Just nu ligger jag i soffan i vardagsrummet och chillar med foten i högläge. Jag ska allt se till att den blir bra. I sommar får det bli väldigt mycket rehab för min del. Jag ska allt bygga upp den till nästa säsong =)



Idag har jag faktiskt varit och lämnat blod. Mitt blodvärde mättes till 156g/l. Det är väldigt högt... sist låg det på 123g/l.
Förmodligen var det så högt för att jag druckit för dåligt innan blodtappningen. Får väl se till att dricka bättre inför nästa gång... detta lär jag nog glömma av innan det är dags igen... haha

Imorgon är det tisdag och jag har skoldag 8.00-15.30. Dagen kommer spenderas i datasalen... Vi ska bygga upp en fabrik i ett speciellt program. Det är, enligt de som gjort detta redan, väldigt tråkigt.

Efter skolan kommer det bli plugg!

Nu ska jag gå och sova.
Go natt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0