Mindre bra avslut på dagen

Skulle jag beskriva dagen med några få ord så hade jag sagt: stressig, krävande, slapp, jobbig och glädjande. Oj vilken blandning det blev, både bra och dåliga saker...

Jag skrev lite om första lektionen tidigare idag... därför kan jag väl berätta om resten av dagen...
Sista lektionen för dagen var elektronik. Det var nog den slappaste lektionen jag haft på länge... Det vi skulle göra var att ladda ner ett program till datorn, installera ett annat program, koppla lite, få reda på hur det gick på provet och ha lite rast...
Det hände inte så mycket under lektionen. Jag överdiver inte när jag säger att jag hade rast i två timmar, jobbade 40 minuter och fick sluta 30 minuter tidigare. Läraren var riktigt velig idag, det blev ingenting gjort...
Jag och Carro "knarkade facebook" nästan hela lektionen...


Såhär såg det ut på min och Carros arbetsplats... Båda har datorerna igång (inloggade på facebook) och mobilerna nära för att kunna svara på sms och liknande =P
Vi fick i alla fall löst uppgiften....

Det tog väl ungefär en minut att koppla ihop allt. As chill

Efter skolan bar det in mot stan. Jag missade en buss till Mölndal så jag passade på att gå in i Nordstan för att köpa nytt puder.

Den här gången blev det ett från IsaDora.

Fick sedan stressa tillbaka för att hinna med bussen. Kom fram till Mölndal tio minuter i sex. Klockan sex började inventeringen... Vi räknade och räknade och räknade ännu mer. Fyra timmar senare var allt klart och vi fick lämna affären. Bättre sent än aldrig... Det hade gått snabbare om vi hade varit mer folk, elva personer var lite lite...

Jag blev avlämnad hemma hos mamma och pappa... Det fick bli en snabb sväng in och säga hej, jag var så sjukt trött och ville bara hem (till Rörtången) och sova...
Nu befinner jag mig hemma... Allt har verkligen gått åt skogen sedan jag klev innanför dörren. Det första jag gjorde var att snubbla på mina skor som jag tydligen ställt mitt framför dörren... Det resulterade i att jag tappade alla saker jag bar på(två väskor, en påse och påsten)... Jag lämnade alla saker på golvet och gjorde värsta ruschen till toaletten. På toaletten var jag inte ensam... Det var en stor spindel som höll mig sällskap... Det är roligt att någon hälsar på mig =)


Blev tvungen att ha något att jämföra med... ^^ Haha okej då, den kanske inte var så stor. Tråkig var den däremot. När jag petade på den så ville den inte röra sig. Tråk! Haha


När jag sedan skulle gå (läs: springa) ner för trappan halkar jag självklart och slår i min rumpa... Nu har jag en svanskota som gör ont och värsta blåmärket på gång...
Väl nere la jag mig på sängen för att koppla av lite.. Det var först då jag insåg hur stressad jag var. När jag slappnade av så kom både huvudvärk och magvärk fram. Mindre roligt =(
Jag måste försöka lära mig att det det lugnt, att stressa gör inte saken bättre.

Min mage kurrade som bara den, därför tryckte jag i mig en Wasa Sandich (du vet sånt där knäckebröd)... Trodde att det skulle bli bättre, men nejdå. Bara för att jag testade en ny smak så får jag en allerigchock av den. Jag är helt rödflammig på, mage och bröstet. Mindre roligt!

Jag känner att min kväll bara kommer sluta mindre bra om jag stannar uppe länge ett tag till. Att plugga är ingen idé, jag struntar i att göra alla konstruktionsuppgiter till imorgon... Kan göra dem en annan dag.
Att sova är nog det bästa för mig just nu. Då kan det inte hända något i alla fall.

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0