Vaddå otursdag?

Vem var det som kom på att fredag den trettonde skulle vara en otursdag?


Min dag har i alla fall varit underbar. Skolan var slapp men väldigt rolig.

Efter skolan var jag kvar i Göteborg för att köpa present till Alexandra som fyller 18 på söndag. Det blev även lite inköp till mig också ;)

Sedan jag kom hem från skolan har jag bara tagit det lugnt, mycket slappt ;)

Ganska snart är det dags för mig att gå och sova. Imorgon blir det tidig uppgång, har samling redan 12.15.
Dags för sista a-lagsmatchen. Min uppladdning har redan börjat. Jag håller alla tummar jag har för att foten ska hålla. Nu gäller det!

Allt från mig idag.


Kram och go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0