1 Maj

Ännu en kväll är kommen...

Idag har det inte hänt så mycket. Jag sov typ bort hela dagen...

Igår hade jag en rolig kväll tillsammans med Carro på krogen. Tyvärr så var jag inte på riktigt party humör. Det är jobbigt att vara vaken i 46 timmar i sträck. Behöver jag säga att jag var trött eller?
Jag tog det ganska lugnt... Däremot var killarna där lite mer på party humör. Jag vet inte hur mycket jag blev bjuden på. Kvällen kostade inte så mycket för mig :P

Jag träffade massa gamla kompisar också, mycket roligt.

Idag vaknade jag lagom sent... Klockan hade hunnit passera 3 innan mina ögon öppnades. Det kändes väl både bra och dåligt. Att sova bort en hel dag är väl inte så roligt, men det var väldigt gött! Precis vad jag behövde :P
Att vakna och må mindre bra var dock inte lite kul. Halsen och bihålorna och dessutom känner jag mig väldigt hängig och trött. Är det dags att bli sjuk?? :O

Några timmar efter att jag vaknat kom lite släktningar hit för att fira min bror som fyllde 20 år i söndags. Jag led under timmarna som de var här, allt jag ville var att sova.
Att jag fortfarande är vaken är ett under, jag förstår inte varför jag inte gått och lagt mig!


Imorgon måste jag gå upp tidigt. Klockan 8.00 ska jag, mamma och pappa åka hemifrån för att hjälpa mormor och morfar med deras husvagn.

Snart är det nog dags för mig att sova.
Hoppas att jag mår bättre imorgon =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0