26 Maj

Ibland funderar jag på om jag verkligen har något innanför pannbenet...
Imorse tog jag det smarta beslutet att lämna datorn hemma, jag skulle ju inte behöva den på hela dagen... På väg till skolan kom jag på att jag faktiskt skulle behövt den en liten stund. Mitt CV-som jag skrev igår var sparat på den. Lite besviken blev jag allt eftersom det var den enda som jag behövde ha med denna dag.
Efter idrotten satte jag mig vid en datorn i skolan och skrev om det. Jag hade ju trots allt redan gjort det en gång, så det var inte så svårt :P

Mitt första val inför praktien i trean blev Österrike. Det är säkert många som inte tycker att det var ett bra beslut, men jag kände att det var bra. Det är inte ofta man får chansen att praktisera utomland. Till hösten får vi se vad som händer. Kanske jag hinner ändra mig under sommaren. Just nu känns det väldigt bra i alla fall :)

Om ungefär trettio minuter är det dags för lite mat. Det ska bli gött för min mage har kurrat ett tag. Efter lunchen ska jag och resten av klassen förflytta oss härifrån Lindholmen till Torslanda för att ha sista lektionen för dagen, CAD.

Förresten, vad hände med det fina vädret som var i morse?? Nu regnar det... Skönt att man är inne ;) Haha
Nu är det dags för mig att ha betygssamtal...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0