3 maj

Egentligen finns det ingen ork till att sitta här och skriva. Jag vet inte vad som hänt med mig idag, jag känner mig bara så slö. Kanske är det förkylningen som tar all energi. Den får det gärna göra om den försvinner snabbare då!

Idag har det inte hänt så mycket. Jag vaknde as tidigt i morse (9.45) efter alldeless för få timmars sömn. Varför jag vaknade vet jag fortfarande inte. Det var lite segt...

Några timmar var jag i Lundbystrand och tittade på innebandy... resten av dagen har jag mest gått runt hemma och snurvlat, blött näseblod och suttit framför datorn... En riktigt slapp dag...

Imorgon är det måndag igen, inte alls något som jag ser fram emot. Jag tycker allt att helgen kan bestå av några dagar till (kanske inte ska klaga eftersom det har varit långhelg...). Att komma tillbaka till skolan är inte så gött... Jag har en del att göra denna vecka.
Matteprov, två inlämningar, muntligt nationellt prov - engelska och dessutom både hör och läs delen i nationella engelska... As rolig vecka som väntar... Suck

Orkar inte skriva mer...

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0