Det tar på krafterna att vara ledig...

Oj vilken avslutning det blev på denna kväll...

Det har inte hänt så mycket sedan jag skrev det förra inlägget. Jag har mest tillbringat min tid i rummet och pluggat kemi eller surfat runt på internet. Lite mat fick jag gjort till familjen också.
När kvällen kom var jag helt slut. Det blev ju som sagt inte så mycket sömn inatt.

Klockan kvart hade precis passerat sju när jag somnade. Jag vaknade till en gång vid nio av att jag var törstig. Efter lite vatten så däckade jag igen. För några minuter sedan kom mamma in i mitt rum och sa att jag skulle ställa datorn på golvet för att inte den skulle ramla ner. Hade hon inte väckt mig så skulle jag förmodligen fortfarande ligga i min säng med datorn bredvid mig och stirra in i den.
Nu har jag förflyttat datorn till skrivbordet så nu är det dags för mig att gå och sova igen.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0