Fingrarna glöder

Mina fingrar har vandrat mellan alla möjliga olika knappar på tangentbordet. Nu ska jag dock avrunda skoldagen...

De senaste två timmarna har jag suttit och skrivit på en teknisk rapport. Det är den som tillhör projektet som pågår just nu, brobygget. De andra tre i min grupp har ,under tiden som jag skrivit, suttit framför varsin datorn och CAD:at diverse olika delar till broarna. Jag tycker inte att CAD:a är så roligt, så jag fick tillåtelse att skriva på rapporten istället. Jag tror nog inte att någon blev besviken ;) Det är inte varje dag någon väljer att skriva en rapport... Haha
Om typ trettio minuter är det dags för mig att lämna skolan och bege mig hemåt. Gött gött :)

Ikväll blir det lite plugg...
Nu ska jag nog ta och spara alla dokument och lämna datorn.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0