Foten och huvudet

Nu är det snart dags för mig att sova. Innan jag kryper ner under täcket tänkte jag skriva lite till här. Eller rättare sagt, göra en uppdatering på foten och huvudet.

Idag har jag gått ännu en dag utan smärta i foten. Det är helt galet. Jag kan inte förklara mina känslor, det finns inga ord till det. Jag ser ljust på framtiden =) Förhoppningsvis kommer foten bara bli bättre och bättre.

Huvudet vet jag inte riktigt vad som hänt med. Jag har inte haft ont i det de senaste dagrna. Dock så har jag ont nu. Jag njuter av de dagarna som var utan smärta =)

Håller min kropp på att få ett spel och bli normal eller? Jag förstår inte riktigt vad som händer, men det är sak samma. Så länge allt blir bättre och bättre så är jag glad :P

Nu är det dags för mig att sova.
God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0