Foten

Oj, jag hade precis tänkt att gå och lägga mig när jag kom på att jag inte skrivit något om min fot idag. Det kanske inte är så intressant att följa utvecklingen med min fot, men sak samma. Jag kommer i alla fall kunna gå tillbaka i framtiden och se vad som hände osv...

Idag när jag vaknade så hade jag lite smått träningsvärk i foten (det kändes så i alla fall), men efter en liten stund kändes den helt okej igen. Under hela dagen har jag gått runt och känt efter extra mycket om foten gjorde ont.

Jag tror knappt att det är sant, men den har faktiskt inte gjort ont idag. Helt otroligt. Jag har alltså  haft en och en halv dag utan smärta! Känslorna går inte att beskriva.
Jag hoppas verkligen på att foten kommer fortsätta såhär. Just nu ser min framtid positiv ut, men tyvärr kan allt vända igen.

Jaja, nu har jag skrivit lite om foten.
Det är dags för mig att sova nu, är ganska trött...

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0