Ge mig mer tid!

Jag vet inte hur jag ska hinna med allt. Lite mer tid skulle behövas!
Imorse vaknade jag vid tolv. Det var härligt att få en liten kort sovmorgon. 17 timmars sömn blev det sammanlagt. Egentligen ville jag sova lite till, men hjärnan satte stopp för det. Jag behövde sätta igång med pluggandet!
Sagt och gjort... Jag har pluggat hur mycket som helst idag, men trots det känns det inte bra. Jag känner mig stressad och är osäker på om min hjärna verkligen tar upp allt som jag läser och skriver. Det känns inte så.

För en stund sedan fick jag ta en paus i pluggandet. Jag kom på att min dator ska scannas imorgon i skolan. Inga nerladdade saker fick finnas kvar... När jag ändå höll på att avinstallera program så passade jag på att även tömma datorn lite. 16gb kort, 12 gb filmer och en massa dokument förflyttades till en extern hårddisk. När detta var gjort passade jag på att starta om datorn. Det var inte igår den startades om... utan det var 11 dagar sedan. Det kanske inte är så konstigt att min dator är lite trög ibland när det är igång hela tiden...

Imorgon börjar jag klockan 12.10, men förmodligen kommer jag befinna mig i skolan redan vid 8-tiden för att plugga. Jag känner att min hjärna börjar strejka. Den säger emot. Att ta in mer information vill den inte göra. Det suger! Jag vill ha sommarlov!

Nu ska jag fortsätta med pluggandet en stund till.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0