Hemma

God förmiddag :)
Idag blir det ingen skola för mig. Jag vaknade för några timmar sedan och mådde lite mindre bra. Huvudet gjorde ont och dessutom hadejag ont i en tand. Kunde inte tugga. Konstigt :S
Det har fortfarande nte gått över....
Trots huvudvärken har jag valt att plugga kemi. Jag har nu suttit framför skrivbordet sedan klockan åtta... Det är helt enkelt dags för en lite rast.
Mitt horoskop för denna dag lyder:


Jag ska alltså ta en rast för att orka fortsätta med pluggandet :) Haha

Frågan är bara vad jag ska hitta på en liten stund. Datorn går bort, kommer bara fastna framför den i så fall! Tv:n orkar jag inte starta... Jadu, det finns inte så mycket att göra. Kanske ska gå och se om posten har kommit, då får jag ju lite luft på köpet :P

Jag hittar nog på något bra.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0