Kan fortfarande inte sova :O

Det är varmt i mitt rum, så varmt att jag fortfarande inte har somnat.
Det är helt sjukt. För några timmar sedan frös jag och nu håller jag på att dö av värmeslag. Saker och ting vänder fort.

Att jag inte kan sova är inte så roligt. Jag har ingen aning om hur jag ska lyckas få mina ögon att stängas. Det verkar vara omöjligt :O

Så fort jag lägger mig ner så kan jag inte andas genom näsan, det täpps till helt och hållet. Att bara andas genom munnen gör att jag hela tiden är törstig. Har på bara två timmar fått i mig en och en halv liter vatten... Värsta jobbigt.

Är det någon som är vaken just nu som vill ta och slå mig hårt i huvudet så att jag tuppar av en stund??

Gör så att jag får sova!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0