Kväll igen

Klockan tickar på och det har blivit kväll igen.
Jag har fått skrivit klart mitt arbete, nu ska det bara lämnas in också... :)

21 skoldagar, 4 prov, 6 inlämningar och 1 tal är vad jag har kvar i skolan just nu. Tyvärr kan det bli några inlämningar och prov till, men som det ser ut nu så är det såhär lite kvar =)
Ååååh, snart är det lov! :D

Idag händer det förmodligen inte så mycket mer. Jag tänkte försöka gå och sova tidigt idag :)

Imorgon är det onsdag och sista skoldagen för denna vecka. Jag har elektronik och tyska. Chill på det :P Elektroniken händer det ingenting på, jag brukar passa på att sova en stund varje lektion ;)
På tyskalektionen ska vi se på någon film (sova kanske? ;) ) och förmodligen lämna in böckerna. Det är nästsista lektionen =) As gött. Ingen är lika glad som jag att slippa den kursen. Haha

Under ledigheten kommer jag vara allt förutom ledig. Det sista i skolan ska ju göras, att slappna av nu går inte! Jag kommer alltså få plugga på torsdag, lördag och söndag. På fredag ska jag jobba hela dagen =)

Som avslutning på detta inlägg kan jag meddela att jag känner mig väldigt mycket bättre än jag gjorde för några timmar sedan. Leendet och glädjen har hittat tillbaka till mig :)

Nu ska jag nog gå och lägga mig och tänka på om jag ska ha utlandspraktik eller inte. Jobbigt läge!

God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0