Lördag

Hej =)

Idag har jag haft en lång men ganska bra dag.
Imorse fick jag ingen sovmorgon. Mamma gick in i mitt rum vid elva-tiden och självklart vaknade jag då. Att somna om efter det gick inte. Det var för mycket ljud runt omkring som lät. Det var lite segt att inte få sova ut. Jag skulle behövt några timmars sömn till...
Trots att jag var väldigt trött så valde jag att lämna sängen.
Under hela förmiddagen och halva eftermiddagen sysselsatte jag mig med skolarbeten. Att plugga en lördag är inte så kul, men ibland är det ett måste. Jag fick skrivit klart ännu ett arbete och dessutom pluggat lite matte. Det kändes väldigt härligt att ha gjort någon nytta :P

Halv sex lämnade jag hemmet för att bege mig till Linn i Stenungsund för att fira hennes 18-årsdag.
Vi hade det riktigt roligt där. Mat, spel och allmänt tjöt.
Hem kom jag för en liten stund sedan. Jag är trött som bara den, så jag förstår inte varför jag inte gick och la mig direkt istället för att sätta mig här framför datorn. Nu kommer jag knappast gå och lägga mig på en stund...

Imorgon är det söndag och jag kommer ta en sovmorgon. När jag vaknat ska jag plugga. Kul kul... eller inte.
Min hjärna vill inte sammarbeta med mig, det är svårt att få fram ord här. Tror nog att det är bäst att jag slutar skriva på detta inlägg nu.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0