Mindre rolig dag

Dagen är över om några timmar. Det har faktiskt varit en lite mindre rolig dag.
Jag kom till skolan vid elva... satte mig i uppehållsrummet med datorn och inväntade Carro och Adam som var och käkade. Som vanligt när vi träffades så blev det massa skratt och prat om vad som hänt under helgen. Alltid lika roligt :p
Min enda lektion för dagen var produktionsutrustning B. Jag och Adam gjorde klart programmeringen för typ 100 år sedan och har allstå haft lång tid på oss att skriva laborationsrapporten. Eftersom jag redan lämnat in min rapport så fick jag göra vad jag ville. Hade det här varit för ett tag sedan så skulle jag lagt mig i uppehållsrummet och sovit bort lektionen... Idag så blev det däremot plugg. Jag satt tillsammans med Carro och pluggade matte i tre timmar. Det var härligt, men ack så jobbigt och tråkigt. Hjärnan börjar strejka tillslut.
Väl tillbaka i klassrummet sa läraren bara hejdå, sedan fick man gå hem. Vaddå störande! Hade jag vetat det så kunde jag dragit redan efter uppropet. Matte kunde jag ju pluggat hemma!
Det var lite mindre roligt...

Hemma hände det inte så mycket. Jag satt mest framför datorn eller tv:n innan det var dags att åka och träna.
Kan inte påstå att jag gjorde min bästa träning idag. Det är inte lätt att fokusera när man egentligen inte vill vara där. Jag så kände jag faktiskt idag. Att åka till träningen var inte alls roligt. Det tog emot.
Jag känner mig så omotiverad till att träna. Dessutom är jag rädd att jag ska göra något som skadar foten. Nää att stanna hemma från träningen idag hade varit bäst för mig...

Vad som händer mer ikväll vet jag inte. Kanske bara tar det lugnt framför datorn i några timmar innan det är dags att sova..
Jag har inget mer att skriva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0