Nätverket fungerar ju fan inte!

Det här går ju inte!

Jag sitter i skolan och försöker skriva ett tal. Det går inte så bra. Hur lätt är det på en skala ett till tio att leta fakta på nätet när det trådlösa nätverket inte fungerar riktigt i skolan? Det är helt stört. Jag var nere hos datagubbarna för en liten stund sedan och klagade. Nu går de runt i hela skolan och mäter hastigheten och liknande för att försöka få reda på vad som är fel.

Jag blir så irriterad på sånt här. När jag väl är laddad och taggad och planerat att jobba seriöst på en lektion så skiter det sig. Så irriterande. Ska det här bli en dag som slutar med att jag kokar av ilska? Fan också. Inte alls roligt!

Halva lektionen återstår och jag har bara fått ihop lite fakta. Störande!


Nu har jag klagat lite... Kanske ska skriva något bra och positivt istället...

Foten.... Den är helt sjukt bra. Några dagar har gått sedan jag fick klartecken att börja träna igen och jag har gjort mitt Rehabprogram väldigt många gånger. Ju fler gånger jag gör det desto bättre och starkare känns foten. Jag klarar mer och mer. Det är helt sjukt bra.

Om foten fortsätter såhär så tänkte jag prova på att springa på måndag :)

Nu verkar nätverket fungera, ska passa på att publicera detta inlägg och söka lite fakta till mitt tal innan allt bryts igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0