Plugg och kaffe :)

Oj vad klockan har tickat på fort!
Hela min kväll har jag suttit framför kemiboken och pluggat. Snacka om att det har gett resultat. Så mycket som jag kan nu har jag aldrig kunnat tidigare. Tänk om jag hade pluggat såhär effektivt hela tiden, vad mycket lättare allt hade varit då.
Pluggandet går i alla fall framåt. Jag har endast 98 sidor kvar att plöja igenom, men det får bli imorgon. Jag tycker allt att det räcker med pluggandet för idag, jag har ju trots allt lyckas plöja igenom 203 sidor under kvällen. Grymt bra jobbat! :D
Tiden har runnit iväg och egentligen skulle jag sovit för flera timmar sedan, tyvärr har jag ganska mycket energi kvar så att sova kommer bli lite svårt trots att klockan är mycket.



Jag tror nästan att jag är på väg att bli vuxen. Idag drack jag en hel kopp kaffe utan att spy. Det var riktigt bra :) Alla andra gånger jag har smakat så har typ tungan krullat ihop sig och jag har spottat ut det... men idag var det helt annat. jättegott kan jag inte påstå att det var, men det var goare än sist jag provade. Kanske det är dags för mig att börja dricka kaffe på riktigt :P
Oj oj oj vad jag känner mig vuxen. Haha

Imorgon - eh idag, är det dags för skola igen. Pneumatik och avslutning i tyska. Chill på det :P
Imorgon kväll är det spinning, underbart :D
Efter spinningen får det bli lite sista minuten plugg. På torsdag gäller det...

Nu ska jag försöka sova de få timmarna som är kvar innan jag ska till skolan.

God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0