Rubbade planer

Mina planer för dagen har blivit lite rubbade, men inte gör det mig något...
Imorse vaknade jag redan klockan tio efter endast två timmars sömn. Det var lite störande. Tyvärr kunde jag inte somna om för magen kurrade för mycket. Det var ju helt enkelt bara att lämna sängen och acceptera att det inte skulle bli någon go sovmorgon.

Sedan klockan tio har jag gjort mycket, men tyvärr inte pluggat. Först fick det bli lite mat, sedan lite surfande på datorn och slappande framför tv:n. Där gick tre timmar...
Vid ett-tiden blev jag ensam i huset. Mamma och pappa var ute klippte gräset och fixade lite i trädgården och mina bröder åkte iväg... Istället för att jag bara skulle sitta här i mitt rum och mögla så tänkte jag hjälpa till att fixa lite här hemma. Sagt och gjort. Dammsugaren och diverse städtillbehör åkte fram.... Nu drygt en timma senare har jag städat hela huset. Golven är fortfarande lite fuktiga efter att jag tvättat dem. Så underbart.
Nu är kaffet till mamma och pappa klart och mitt vatten fårn Soda streamen är klart. Dags att överraska dem kanske? ;)

Snart måste jag börja plugga... Lite mindre roligt, men jag har tyvärr inget val.
Det känns lite mindre roligt att sitta här inne när solen skiner ute och det är ganska varmt... Men men så kan det bli ibland.

Nu ska jag göra lite nytta här.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0