Skola och jobb

Idag har det varit en lång dag. Jag är helt slut.
Imorse fick jag en liten go sovmorgon till klockan 6.50. Det var gött.
Åkte sedan till Fjäderborgen där det skulle spelas lite badminton med klassen. Jag lovar, det var verkligen tråkigt. Inte tillräckligt med fart för att det ska passa mig... Innebandy är bättre ;)

Efter badmintonen var det dags att åka till Torslanda för att ha lektion. Vi hade lång lunch, så innan lektionen startade hann jag med en liten tupplur på två timmar. Hihi. Det var verkligen härligt. Under min tupplur så hade jag fått ett sms från en arbetskamrat. Hon frågade om jag kunde komma in och jobba 17.00-20.15. Självklart tackade jag ja :)

Lektionen startade och det var dags för det värsta provet i mitt liv, Kemi! Tre timmar satt jag och kämpade med det. Jag hoppas att det gick bra.
Efter skolan åkte jag direkt till jobbet. Jag fick stå i kassan fram till åtta då det var dags för mig att rapportera tidningar och slänga lite bröd. Det är helt sjukt vad jag har lärt mig mycket på de timmarna jag varit där. Kassan är inga problem, posten fixar jag, beställa varor går det framåt med, plocka upp varor klarar vem som helst.
Det känns väldigt bra :) Att jobba är faktiskt roligt :)

Klockan 20.45 lämnade jag jobbet, trött med glad. Nu har jag alltså hunnit vara hemma en stund, men hittills har det inte blivit så mycket gjort. Jag har bara bakat en kladdkaka, packat upp idrottskläderna och packat skolväskan för imorgon. Tyvärr så orkar jag inte mycket mer idag. Jag tror nästan att jag går och lägger mig inom en timma.

Imorgon är det fredag och jag kommer syssla med brogygget i skolan. Det betyder alltså att jag inte kommer behöva släpa med min dator. Härligt :D

Nu slutar jag skriva för idag...
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0