Slappare än slappast

Jag skrev igår att dagen var slapp... hur jag då ska förklara denna dag vet jag inte. Kanske slappare än slappast är en bra förklaring??
Jag kan inte påstå att det var så jobbigt att ha skoldag 8.00-8.45. Ja du läste rätt. Jag hade en lektion på 45 minuter idag. Okej, visst jag missade den sista lektionen pga naprapaten men det är sak samma.... det hände tydligen ingenting på den lektionen ändå.

Under min extremt långa lektion hade jag muntligt nationellt prov i engelska.... Ämnet var övervakning.
Efter provet så slutade jag, men tror du att jag åkte hem? nej nej, jag stannade faktiskt kvar i skolan. Snacka om att man är lat om man inte orkar åka hem... haha.

Väl hemma efter naprapaten så joinade jag matteboken... Har allstå pluggat matte ett bra tag. Det börjar bli lite kaos i huvudet. Integraler, derivata, regler och massa annan skit som jag förmodligen aldrig kommer använda mer än i E-kursen... Positivt är i alla fall att det nästa vecka är nationellt prov i D-kursen. Snart är alltså matten över för i år...

Jadu, det händer inte så mycket här just nu. Foten mår fortfarande väldigt bra. Jag är glad över det. Kanske den blir bra nu, eller? Förhoppningsvis kommer jag börja träna väldigt lätt nästa vecka =)
Men men, det återstår att se vad naprapaten säger på tisdag...

Det är nog dags för mig att återgå till pluggandet. Det är lite mindre roligt så stör mer än gärna ;)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0