Tråkig dag

Fy vilken tråkig dag jag har haft idag. Det har inte hänt något roligt alls.
Mina planer var att egentligen ha sovmorgon till tolv, men innan jag somnade inatt så ändrade jag mig och ställde in klockan så det skulle ringa vid tio istället...
Anledningen till det var att jag ville vara snäll och hjälpa mamma att handla lite. Det var uppskattat :)
Från tolv-tiden och fram till nu har jag suttit på min säng och pluggat kemi och surfat runt lite. Hur kommer det sig att det är mycket lättare att plugga i sängen än vid skrivbordet?
Jag fick i alla fall pluggat lite, men tyvärr inte så mycket som jag trodde att jag skulle hinna göra... Min hjärna har nu korkat igen och kemiboken har fått flytta till skrivbordet igen.

Jag funderar ganska snart på att gå och lägga mig och titta på tv en stund innan det är dags att sova.
Imorgon måste jag gå upp tidigt, ska nämligen jobba 9-16.

Hoppas att morgondagen blir lite roligare..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0