Träning

Oj oj, det är knappt att mina ögon klarar av att vara öppna. Tröttheten kom som en blixt från en klar himmel.
Skoldagen hann knappt börja innan den slutade, det var i alla fall så jag kände.
APU-informationen var seg och jobbig. Nu har jag beslutsångest. Hur ska jag göra? Åka iväg på utlandspraktik eller stanna kvar hemma i Sverige?
Det hade varit grymt roligt att dra iväg utomlands och jobba, men då kommer jag missa innebandyn i 9 veckor (v.37-45) och det är ju inte så roligt.
Jag blir galen! Nästa tisdag ska jag ha bestämt mig. Det kommer bli många långa diskussioner innan dess.

Andra och sista lektionen för dagen var, som jag sa i det förra inlägget, Konstruktion. Vi började lektionen med att titta på film, FARLIGT! Jag höll mig vaken i 30 av 50 minuter i alla fall, bara det säger väl hur ointressant den var...? Efter filmen var det dags för provet... Man fick gå när man var klar =) Jag tror nog att det gick ganska bra för mig, men men man kan ju faktiskt ha fel också. Resultatet kommer förmodligen nästa vecka eller nått sånt.

Nu under kvällen har jag varit på innebandyträning. Idag passade jag på att vara med och träna. Fy fan vad roligt det var. Att foten dessutom höll gjorde allt ännu roligare. Även nu en liten stund efter känns den väldigt bra. Härligt!
Lite värre är det med min kropp. Den har fått en hel del träning de senaste dagarna. Benen är stumma och vaderna och höfterna är ömma. Jag har nu bestämt mig för att inte dra ut på någon joggingrunda innan skolan imorgon. Jag har ju ändå idrott den första lektionen, så lite träning får jag ändå.
Imorgon kväll blir det däremot en liten runda i skogen. Om jag nu hinner, har en del att plugga på.

Nu är det dags för mig att börja avrunda kvällen. Imorgon börjar skolan 9.40 så det blir en lite sovmorgon för mig =) Det tackar jag inte nej till. Haha

God natt

Kommentarer
Postat av: G.

Åk för faaan!! Du är 18 år och har typ 15 år kvar att spela innebandy!! :-D

Chansen att i din ålder få jobba 9 veckor utomlands är grym och något du verkligen ska satsa på!

2009-05-19 @ 09:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0