Trött och sliten

Trots att det bara är onsdag idag så är jag helt död. Hjärnan är inte med mig längre. Lite ledighet är vad jag behöver. Jag behöver vila upp mig och få tillbaka lite enerig för att orka med de sista dagarna som är kvar i skolan.

Jag befinner mig just nu på Lindholmen på tyskalektion. Det är riktigt segt. Jag vill bara hem. En timma och 15 minuter kvar till jag får lämna stället! Gött!!!

Ikväll är det spinning på Träna i Kungälv som gäller. Frågan är bara hur det kommer gå. Mina ben gör väldigt ont och kroppen känns sliten. Jag tror nog att jag har tränat lite för mycket de senaste dagarna.

Nu är det tydligen en frågesport som ska göras... Kul kul... eller inte! Suck

Måste dra.
Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0