Dagen är över

Dagen är över och när jag ser tillbaka på den så ser jag både positiva och negativa saker.
Min dag har mest bestått av kemiplugg. Det har varit lite mindre roligt, men verkligen nödvändigt! En sväng på sjukhuset med brorsan hann jag också med.

Under kvällen var det dags för innebandyträning. Trots att min fot gjorde lite ont så valde jag att vara med. Benen var lite tunga idag, det var ju trots allt ett antal dagar sedan jag tränade sist. Men men, det gick ganska bra i alla fall. Foten kändes bara i börjar, men när kroppen blev varm och jag kom igång så glömde jag av den.
Nu i efterhand så är jag glad att jag tränade. Kroppen känns sådär lagom go och benen lite möra. Precis så jag vill att det ska vara efter ett träningspass. Foten känns mycket bra. Har inte alls ont :D
Hur den är imorgon återstår att se, men jag tycker allt att det känns ganska bra :)

Just nu sitter jag i mitt rum och försöker avrunda kvällen. Något mer pluggande orkar jag inte med idag. Jag har gjort tillräckligt mycket under dagen :)
Imorgon är det tisdag och det är dags för mig att återvända till skolan. Det är en ganska lugn dag som väntar :) Första lektionen kommer vara idrott, as gött :D. Andra lektionen är det matte, där ska vi bara få reda på betyget. Sista lektionen är det CAD som gäller. Vi ska i grupper CAD:a ihop några olika broar.
Skoldagen kommer alltså inte bli så jobbig :)


Håret är nu uppsatt i två inbakade flätor, skolväskan är packad, tänderna är borstade, jag är utloggad från facebook-chatten och statusen på mina msn är ändrad till "Inte vid datorn". Vad är nästa steg? Jo att gå och lägga mig. Och är det något jag ska göra nu så är det faktiskt att gå och sova. Mina ögon orkar inte vara öppna så länge till.

God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0