4 maj

Det är segt, väldigt segt...
Jag har varit i skolan sedan klockan tio, och hittills har jag inte fått gjort lika mycket som jag planerat. Jag känner mig så omotiverad till att plugga när jag vet att jag egentligen skulle kunna vara hemma och sova. Att ha jokertid är alltså både bra och dåligt.
Mina planer för dagens jokertid var att repetera lite inför matteprovet på torsdag. Tyvärr var ju som sagt inte motivationen på topp, det fick bara bli repetetion av 30 sidor... resterande 70 får jag ta ikväll och imorgonkväll.

Min tid i Österrike var hur underbar som helst, men shit vad slapp jag blev. Där nere behövde jag inte plugga någonting, så att komma tillbaka hit till skolan har varit väldigt jobbigt. Okej, jag är nu inne på min andra skoladag så jag kanske inte ska klaga. Men det är ändå lite jobbigt att få hjärnan att tänka.
Dessutom blev jag nog lite hjärnskadad där nere. Så fort någon frågar mig något så börjar jag prata tyska. Helt stört, fast jag har aldrig sagt att jag är normal ;)

13.10 börjar min första lektion för dagen. På schemat står det Produktionsutrustning, alltså en väldigt slapp lektion eftersom jag bara ska skriva en laborationsrapport. Lite jobbigt bara att jag måste skriva den i skolan. Liksom, jag skulle ju lika gärna kunnat skriva den hemma. Inte skriver jag varken bättre eller sämre på något av ställerna. Det är lite segt...

Fram till att lektionen börjar ska jag chatta med mina Österrikiska och spanska vänner =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0