Trött, skola och fot

God kväll.
Till att börja med kan jag berätta att jag nästintill skriver detta inlägg i sömnen. Ordet trött räcker inte för att förklara hur jag känner mig just nu.

Jag har haft en underbar dag. Mycket skratt och glädje. Skoldagen gick riktigt fort, kanske var det för att jag, Carro och Adam skämtade bort hela dagen. Lärarna börjde nog fundera på om vi gick på droger eller nått sånt. Haha.
Det är helt sjukt att torsdagen snart är över. Imorgon är det fredag och sedan är det helg. Veckan har gått väldigt snabbt.
Skolveckan har varit ganska lugn, tyvärr så kommer det inte fortsätta så i framtiden. Nästa vecka vill jag knappt tänka på. Det är skolsaker till varje dag...

Måndag: Inlämning - prod utr. B
Tisdag: Inlämning - Taldisposition
Onsdag: Inlämning - tyskaläxa
Torsdag: Nationellt prov - Matte D
Fredag: Hålla tal - Ett lands kultur
Fredag: Inlämning - Historia

En lite mindre rolig vecka om man säger så. Okej, det kanske inte är så farligt... Jag har ju trots allt redan lämnat in prod. utr och tyskan... Två saker mindre att tänka på :D
I helgen måste jag dock plugga en del ändå. Jag har inte börjat skriva på mitt tal ännu med tanke på att jag var i Österrike när klassen började skriva... Förutom talet måste jag plugga en del matte. Har jag tid över så får det bli mycket kemi också. Har slutprov om två veckor! Gaaah
Trots att jag har några tuffa skolveckor framför mig så har jag inte tänk att ge upp. Jag ska kämpa, slita och plugga fram till avslutningen. Allt går bara man vill. Och visst känns det roligt och härligt om man slutar när man är som bäst?? ;) När sommarlovet väl kommer så vill jag tänka tillbaka på tiden som varit. Då ska det bara vara massa bra saker.
Jag ser faktiskt fram emot att ge all kraft och ork till skolan. Det lönar ju sig i längden.
Nu pratar vi om något annat än skolan... Vad sägs om min fot? haha

Foten mår fortfarande väldigt bra. Jag har dock lite smått kramp i den just nu, men det försvinner nog om en stund. Att ha avklarat ännu en dag utan smärtor är helt galet. Det är knappt att jag vågar tro på att det är sant. Jag hoppas på att den fortsätter såhär dvs att den blir bättre hela tiden.
Tänk om jag kan börja träna snart - utan att få ont! Kommer det hända tro?
Jag håller alla tummar jag har för att allt kommer bli bra med den :)

Nu rinner tiden iväg och om jag ska orka med ett nationellt prov imorgon bitti så är det nog dags för mig att försöka sluta skriva här och istället gå och lägga mig. Att sova är ju inte helt fel :P

Snart är det helg!

Kramar från en trött men väldigt glad Malin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0