Helgen är över

Helgen börjar lida mot sitt slut. Det har varit jobbiga dagar för mig, mycket pluggande... Idag har jag suttit och pluggat matte från att jag blev väckt vid tolv och fram till nu. Sammanlagt har jag bara tagit en och en halv timmas "rast". Plugga effektivt tycker jag om =)
Jag har idag hunnit plugga igenom hela Matte D-kursen. Värsta gött är det! Nu känns det lite bättre inför nationella provet som ska göras på torsdag. Det är helt sjukt vad man lätt glömmer av saker man gjorde för flera veckor sedan. Jag hade helt och hållet glömt av början av kursen.... men nu är det fastklistrat i min hjärna igen ;)
Att offra en hel helg till att plugga låter kanske inte så trevligt, men jag måste faktiskt erkänna att det har varit det bästa jag gjort på länge.
Jag kan redan nu stryka massa saker från min lisa. Några ändringar har det blivit. Taldispositionen som skulle lämnas in på tisdag ska lämnas in på fredag istället. Talet som skulle hållas på fredag har blivit flyttat och ska istället genomföras måndag v.23.
Om man tittar på min planering så har jag alltså bara taldispositionen att lämna in och matteprovet att göra. Snacka om gött.

Måndag: Inlämning - prod utr. B
Onsdag: Inlämning - tyskaläxa
Torsdag: Nationellt prov - Matte D
Fredag: Hålla tal - Ett lands kultur - FLYTTAT TILL MÅNDAG V.23!
Fredag: Inlämning - Historia
Fredag: Inlämning - Taldisposition

Att ha gjort klart det mesta redan nu känns riktigt härligt. Under veckan kommer jag kunna koncentrera mig på att plugga matte. Talet skriver jag förmodligen imorgon eftersom jag inte har något att göra på lektionen.
Såhär ser min vecka ut om någon är intresserad. Det är en ganska slapp vecka som väntar (i och med att jag pluggat i helgen).



Imorgon tar jag sovmorgon till 8.20 =) Gött gött

Jag funderar lite på om det kanske är dags att röja upp på sängen så att det går att sova där. Just nu är det lite fullt... externa hårddiskar, gamla nationella prov och kläder är bara några saker som tagit över min säng...
Det här var förmodligen allt från mig idag=)
Kram och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0