Tillbaka till helvetet...

Jag trodde inte jag skulle behöva skriva en sånt här inlägg, men tyvärr blir det så....

Jag vet inte vad jag ska göra eller vart jag ska ta vägen. Smärtan har tagit över mitt liv just nu. Jag ligger i min säng och vrider och vänder mig, men ingen hjälper. Det bränner, pluserar och gör så jävla ont! Jag trodde inte att jag skulle behöva uppleva detta igen. Allt kändes ju så bra och positivt ett tag. Det jag pratar om är min fot. Den är åt helvete.
Den hade ju varit så bra ett tag, vad fan hände?

Imorse när jag gick upp så kändes allt väldigt bra, jag såg fram emot en heldag på jobbet.
Min arbetsdag var helt okej. Stod i kassan 9.00-11.30. Tog lunch i trettio minuter. Gick sedan in i kylrummet för att fylla på mejeriprodukter. Fortsatte sedan min dag med att springa mellan kassan, ugnen och resten av butiken. Det var lite kaos där ett tag. Lite jobbigt att dra till kassan när jag höll på med något annat... Men det fungerade bra ändå.
Jag är lättlärd och de märkte mina arbetskamrater ganska fort. 30 minuter tog det för mig att lära mig kassan. De var väldigt nöjda, så nöjda att jag faktiskt fick stå själv i några timmar :)
Klockan 16.00 lämnade jag jobbet för att ta mig hemåt. Benen och fötterna gjorde ganska ont, men jag trodde att det bara var för att jag stått upp i 6,5 timmar (fick sitta under lunchen)... Nu har jag hunnit vara hemma i några timmar och benen och min vänstra fot är okej igen... Däremot är min högra fot åt helvete (den jag har haft problem med). Jag vet inte vad jag ska göra.

Det här är inte okej. Orkar inte med mer smärta.
Det här går inte. Jag börjar få panik. Klarar inte av att göra någonting. Jag kan inte ha foten still för då pulserar och bränner det i den, men rör jag den så gör det ta mig fan ännu ondare.
Jag är besviken och ledsen. Trodde att foten var på väg att bli bra. 

:'(

Kommentarer
Postat av: G.

Du ska boka tid hos naprapaten igen samt INTE anstränga foten så mycket som du gjort!!!! skälla skälla



Det kommer ordna sig men du måste ta det lute easypeasy Båten!!



HAr ju sagt att jag vill se dig på plan tillösten och då kan vi ju inte ha dig skadad på detta sättet ännu en sommar!;-)



Sköt om dig nu!

2009-05-22 @ 23:46:47
Postat av: G. igen

NÄäää...jag är inte svensklärare så jag behöver inte kunna stava! ;-)

2009-05-22 @ 23:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0