Måndag igen...

Jaha då var det måndag igen. Helgerna går för fort. Jag hinner knappt reagera på att dagarna rullar fram. Något positivt med att dagarna går snabbt är ju att sommarlover kommer närmre. Endast 24 skoldagar kvar tills går jag på sommarlov. Gött gött.

Imorse tog jag en joggingtur innan det var dags att åka till skolan. Benen var inte lika stela idag, men helt normala var de knappast! I skogen var det as blött, det hade tydligen regnat lite, men men jag sprang på ändå. När jag kom hem igen så gjorde det förbannat ont på min häl. Det kanske inte var så konstigt när jag tittade efter. Skoskavsplåstret hade lossnat och såret hade fått en del skav på sig. Blodet rann ganska gött...
Efter en lång dusch, lite mat i magen och allmänt slappande framför datorn var det dags för mig att bege mig hemifrån för att först ta en sväng till NWB och hämta tejp och sedan åka vidare till skolan.

Just nu sitter jag i uppehållsrummet i skolan med 32 rullar tejp (till innebandyn) bredvid mig. Förmodligen kommer dessa räcka ett tag =)
Om 50 minuter startar min första lektion för dagen... Det är bara massa införmation inför APU (praktiken) i trean. 50 minuter efter det startar min sista lektion för dagen. Den blir lite mindre rolig eftersom det är konstruktion (tråkigaste ämnet i världen!) och vi har ett prov. Det blir alltså inte så roligt... Om man får gå när man är klar vet jag inte, men jag hoppas på det i alla fall.

Nu ska jag sluta upp med skrivandet här och istället umgås lite med mina vänner.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0