Nu går det framåt :)

Kvällen är framme och jag har intagit min vanliga position,dvs fötterna på bordet och datorn på magen.
Min dag har varit helt okej. den började inte så bra men nu är det helt sjukt bra.
Nätverket i skolan fungerade inte riktigt (som jag skrev imorse). Det var riktigt störande. Jag skulle egentligen ha skrivit ett tal, men tyvärr gick inte det så bra i och med att jag inte kunde besöka någon hemsida. Snacka om segt! Framåt slutet av lektionen började nätverket fungera igen, tyvärr var det försent för att sätta igång med skrivandet.

Under lunchen valde jag att sova. Det var riktigt härligt. 50 minuters sömn mitt på dagen är aldrig fel ;)
Andra lektionen för dagen var elektronik. Där blev det inte heller så mycket pluggande. Det som skulle programmeras idag hade jag, Carro och Adam gjort klart förra veckan. Vi hade alltså inte någonting att göra. Jag passade på att sova lite till :P hihi

Den allra sista lektionen för veckan var en 45 minuter kort historia lektion. Vi gick bara igenom lite om medeltiden. I och med att kursen läses på distans så blir det inte så många och långa lektioner. Inom en månad ska jag lämna in ett två sidor kort arbete om medeltiden, värsta lätt :P

När jag var påväg hem så kom den där vanliga känslan som kommer varje dag jag lämnar skolan: Fan nu måste jag hem också.
Visst låter det dystert? Jag har börjat hata att åka hem. Det är alltid massa köer på vägen som gör att man aldrig kommer hem i tid! Tänk vad gött det hade varit om vägen någongång var fri. Jag hatar när det är kö!

1h och 20 minuter tog det att komma från Hjalmar och hem till mig... Bara 50 minuter för lång tid. Segt. Jag blir bara så irriterad när saker och ting inte fungerar som det ska.
Väl hemma bytte jag om för att ta mig en promenad innan det var dags för balansplattan. Vädret var as gött och att gå var inga problem alls. 500 meter hann jag gå innan jag kände hur benen ville transportera mig lite snabbare framåt. Helt plötsligt satte jag igång att jogga. Ja du läste faktiskt rätt. Jag joggade! :D
Foten sa inte emot, väldigt härligt. För att inte chocka kropp och fot så tog jag endast en runda på 2,5 km. Vad gött det var att känna svetten som rann längs kroppen :P
Övningarna på balansplattan gjordes när jag kom tillbaka.

Nu har det gått några timmar sedan jag joggade och foten visar inga som helst tecken på att reagera negativt. Jag hoppas att den är lika bra imorgon. Kanske jag kan sätta i gång och jogga på allvar snart. Och ja, jag lovar att inte gå för snabbt framåt. Bara för att jag joggade idag så betyder inte det att jag kommer göra det imorgon. Det får inte gå för snabbt framåt nu!

Nepp, nu är det dags för mig att göra det jag är bäst på... nämligen att dega framför tv:n :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0